VERKKOKAUPPA

Verkkokauppa on toimialana kypsynyt merkittävästi viimeisen vuosikymmenen aikana ja on myös ottanut merkittäviä kehitysaskelia jopa parin viime vuoden aikana. Useimmat jälleenmyyjät ovat ottaneet käyttöönsä DTC-kanavan ja sen turvin kehittäneet liiketoimintansa uudelle tasolle, mutta toimialalla ei kuitenkaan ole vielä havaittavissa tasoittumista. Verkkokauppa tulee jatkamaan vahvaa kasvuaan sillä myyntikanavana se tarjoaa kasvumahdollisuuksia markkinaosapuolille, jotka pystyvät hallitsemaan digitaalisen ympäristön ja onnistuvat hyödyntämään verkkokaupan globaalin yleisön.

Miksi me Translinkillä pidämme verkkokaupasta? Yksinkertaisesti, koska toimialan tarjoamat skaalaedut sekä rajattomat kasvumahdollisuudet herättävät paljon kiinnostusta taloudellisissa ja strategisissa ostajissa. Kattoterminä ”verkkokauppa” kattaa alleen kaikentyyppiset digitaalista myyntiä harjoittavat yritykset alkaen
digitaalisesti natiiveista vertikaalisista brändeistä aina monikanavaisiin, B2B/B2C vähittäis- ja tukkukauppiaisiin. Keskustelemme ja jaamme mielellämme vuosien aikana kerryttämäämme osaamista kanssanne riippumatta siitä, mihin kategoriaan yrityksenne kuuluu.